sitelogo_3
Search
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

امنيت و آينده‌پژوهي اقتصادي

برای واکنش مناسب و به‌هنگام در برابر خطرهای عمدی و غیرعمدی که امنیت ملی هر کشور را تهدید می‌کنند باید به پیش‌بینی و تدارک اقدام‌ها و ابزارهای مورد نیاز برای تأمین و تضمین امنیت ملی در شرایط بحرانی پرداخت. بر این اساس، آینده‌پژوهی می‌تواند به‌عنوان ابزاری در راستای نیل به این مهم نقش ایفا کند.


لذا با هدف توجه به مقوله آینده‌پژوهی از دریچه امنیت ملی و اقتصادی، در اين كتاب از ادبیات موجود سه حوزه امنیت‌شناسی، اقتصاد و آینده‌پژوهی با لحاظ تجارب عملی و اجرایی نخبگان بهره گرفته شده است.

 

 

چیستی، چرایی و چگونگی امنیت ملی و اقتصادی در بخش اول، تعاریف، مبانی و روش‌های آینده‌پژوهی در بخش دوم، و در آخر تجارب کشورهای جهان و ایران از منظر چالش‌ها و مخاطرات اقتصادی امنیت ملی، ساختار اثر حاضر را تشكيل مي‌دهند.


طراحي فصول مختلف با در نظر گرفتن آمادگي‌هاي ورودي درس و خودآزمايي در پايان فصول به همراه برجسته‌سازي مفاهيم كليدي از ديگر ويژگي‌هاي كتاب است كه آن را به اثري كاربردي جهت تدريس در كلاس‌ درس تبديل كرده است.

كتاب امنيت و آينده‌پژوهي اقتصادي با حمايت و پشتيباني سازمان پدافند غيرعامل كشور، به قلم دكتر محمد جعفري در 292 صفحه به بهاي 90 هزار تومان تنظيم و منتشر شده، و از طريق مجموعه فروشگاه هاي انتشارات دانشگاه امام صادق عليه السلام (مجازي و حقيقي) و شبكه نمايندگي‌ها، در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

 

 

براي تهيه كتاب كليك كنيد

https://b2n.ir/SecurityandEconomic

 

انتشارات دانشگاه امام صادق علیه السلام در فضای مجازی:

press.isu.ac.ir

ble.ir/ketabesadiq_isu

instagram.com/ketabesadiq

آخرین اخبار انتشارات --------------------------------------------------------------------------------------