مشاهده همه 2 نتیجه
این کتاب میتواند بهعنوان منبع «درس مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی» در مقطع کارشناسی ارشد و منبع تکمیلی دروس تبلیغات و بازاریابی در مقطع دکتری مورد استفاده قرار گیرد. همچنین نهادهای سیاستگذار و برنامهریز در حوزه قوانین و مقررات تبلیغات...
۱,۶۰۰,۰۰۰ ریال
بازاريابي اجتماعي خيريه از منظر ديني بازاريابي اجتماعي خيريه از منظر ديني: در اكثر دانشگاههای ایران، بازاریابی تنها به عنوان ابزاری در حوزه کسب و کار و تجارت برای فروش محصولات به مشتریان شناخته میشود؛ در حالی نخستینبار در دهه 70 میلادی...
۲,۱۰۰,۰۰۰ ریال