در حال نمایش 4 نتیجه
بخش اول کتاب با عنوان «چیستی بازاریابی سیاسی»، به طرح مختصر مفهوم و ماهیت بازاریابی سیاسی اختصاص یافته تا زمینهسازی لازم برای سایر بخشها و به ویژه طرح مفهوم و الگوی بازاریابی سیاسیِ اسلامی ایرانی فراهم شود. «منابع بازاریابی سیاسی...
۵,۴۰۰,۰۰۰ ریال
کتاب «آیت الله مهدوی کنی و جامعه روحانیت مبارز» در 363 صفحه و با قیمت 55000 هزار تومان از سوی انتشارات دانشگاه امام صادق علیه السلام به چاپ رسیده و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.
۵,۴۰۰,۰۰۰ ریال
پرسش اصلی این کتاب عبارت است از اینکه «با رویکرد ارتباطات میانفرهنگی و به منظور بهسازی وجههی ملی کشور، چه ملاحظاتی را باید در سیاستگذاری ملی گردشگری کشور لحاظ نمود؟» و هدف آن شناخت، تبیین و ارائهی مدلی برای تبیین...
۲,۴۰۰,۰۰۰ ریال
حضرت آیتالله مهدویکنی در طول سالهای پس از انقلاب اسلامی و در کنار مسؤولیتهای متعدد و کلان اجرایی و علمی خویش، امامت جمعهی موقت تهران را نیز در دورهای محدود به عهده داشتند و در مواقعی نیز بنا به ضرورت،...
۳,۴۰۰,۰۰۰ ریال