sitelogo_3
Search
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

كتاب زيارت‌هاي پياده در جايزه جهاني اربعين برگزيده شد.

كتاب زيارت‌هاي پياده در جهان معاصر از دانشگاه امام صادق عليه السلام به قلم محمدرضا پويافر و مهشيد رضايي برگزيده هفتمين جايزه جهاني اربعين شد.

برگزیدگان هفتمین دوره جایزه جهانی اربعین در بخش‌های عکس، فیلم حرفه‌ای، فیلم مردمی، سفرنامه، فعالان مجازی و کتاب با حضور محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و محمدرضا بهمنی‌خدنگ، معاون توسعه همکاری‌های علمی و فرهنگی معرفی شدند.

در اين جايزه علاوه بر زبان‌های عربی، انگلیسی و فارسی دیگر زبان‌ها مانند اسپانیولی، فرانسوی، آلمانی و ترکی نیز مورد ارزیابی قرار مي‌گيرند. هفتمین دوره از جایزه جهانی اربعین با حضور شركت‌كنندگاني از کشورهای عراق، ایران، ترکیه، جمهوری آذربایجان، افغانستان، تایلند، انگلیس و صربستان برگزار شد.

در بخش کتاب اين جايزه، محمدرضا عابدینی با عنوان کتاب «قدم عاشقی»، محمدرضا پویانفر با عنوان کتاب «زیارت‌های پیاده در جهان معاصر» و SRDAN Marko VIS با عنوان کتاب «اربعین» از صربستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

اين بخش از جایزه جهانی اربعین با هدف شناسایی و معرفی کتاب‌های ارزشمند، حمایت و تشویق مولفان، مترجمان و مصححان و ناشران کشورهای مختلف و ترویج فرهنگ والای حسینی برگزار می‌شود.

سید مجید امامی، علیرضا افضلی، محمدرضا برزویی، صابر اکبری، جبار شجاعی و سعید غفاری در بخش کتاب، داوري این دور از جایزه جهانی را عهده دار بودند.

 

براي تهيه كتاب كليك كنيد.

آخرین اخبار انتشارات --------------------------------------------------------------------------------------