sitelogo_3
Search
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

کتاب برگزیده بیست و چهارمین جشنواره پژوهشی دانشگاه معرفی شد

مجموعه گام های بنیادین در متون حقوقی انگلیسی بعنوان برگزیده بیست و چهارمین دوره جشنواره پژوهشی دانشگاه امام صادق علیه السلام انتخاب شد.
ششم دی ماه و در مراسم اختتامیه دوره بیست و چهارم جشنواره پژوهشی دانشگاه، از جناب آقای دکتر طاهر حبیب زاده مولف مجموعه کتب گام های بنیادین در متون حقوقی انگلیسی، قدردانی به عمل آمده و اثر ایشان بعنوان کتاب برتر انتشارات، معرفی و تقدیر گردید.
دكتر طاهر حبيب‌زاده، دانش‌آموخته كارشناسي‌ارشد حقوق تجارت بين‌الملل و دكتري حقوق فناوري اطلاعات از دانشگاه منچستر انگلستان، دوره پاياني زبان را در دانشگاه UCL گذرانده‌اند و آثارشان برگزيده بخش حقوق جشنواره بين المللي فارابي در علوم انساني نیز شده است.
مجموعه آثار «بنيادين» به عنوان محصول تجربه عملي و نظري مولف و به دنبال آن است كه با استفاده از منابع معتبر و شيوه صحيح، از همان ابتدا زبان آموز را با دنياي واقعي زبان عمومي و تخصصي حقوق و در هر چهار مهارت خواندن، نوشتن، شنيدن و صحبت كردن به انگليسي درگير كند تا بتواند در گذر زمان، سطح زبان انگليسي خود را به صورت اصولي از پايه تا پيشرفته ارتقا دهد و ترديد و ترس از مواجه‌شدن با آثار تاريخي و ارتباطات فرامرزي را براي هميشه از بين ببرد. تحول اساسي در سطح زبان انگليسي زبان‌آموز، با تسلط بر محتوي اين مجموعه بنيادين، تضمين خواهد شد.
مشارکت موثر مولف محترم در ترویج کتاب، مواجهه و مطالعه طیف گسترده ای از مخاطبان با اثر، پرفروش بودن با ضریب موثر زمانی، نوآوری شکلی-محتوایی، تعاملی بودن، به روز بودن، و جامعیت، از معیارهای انتخاب اثر بعنوان اثر برگزیده در میان آثر منتشر شده طی دو سال اخیر در این دوره بوده است.


پیوند مجموعه:

B2n.ir/vol.1

B2n.ir/vol.2

B2n.ir/vol.3

آخرین اخبار انتشارات --------------------------------------------------------------------------------------